fredag 8. april 2011

sjarmør!


i dag vil jeg vise dere
en sjarmør
i en av mine favoritter.
denne genseren synes jeg er fin,
og den passet perfekt til denne unge mannen.

nyansergenseren er strikket i mirasol,
et deilig mykt garn i 100% alpakka fra
du store alpakka
(dsa).

mønsteret er i det nye temaheftet
strikk til barn.
trykk her så ser du heftet.
mange fine modeller i det heftet,
og det beste er at det går penger til
mirasolprosjektet
til dsa .
les litt om prosjektet her.

modellen er også i et maskerade i blå/lilla-toner,
og de som vil ha
oppskriften gratis
finner den som månedens oppskrift hos dsa i mars.
trykk her.
takk til dsa som deler nyanser gratis.



kjekkasen i genseren er en tidligere elev av meg,
og jeg er så glad jeg kjenner en så fin sjarmør.

god helg!

2 kommentarer:

Astrids nr.2 sa...

Sjarmør ja! I dag har jeg vært hos deg og kjøpt garn til sånn genser som du har strikket i sisu og kitten mohair. Det blir nok påskestrikkinga mi i år, for nå er jeg SNART FERDIG med tunikaen min. JIPPI! God helg!

Janes hobbykrok sa...

Ja, flott gutt med fine stilfulle strikkeplagg