mandag 11. april 2011

frost i vårværet


igjen jeg vise en herlighet fra heftet
strikk til barn
fra du store alpakka.

jeg vet at noen har ventet på garn til denne,
og kan med glede si at nå har det kommet.
garnet heter miski,
100% baby lama,
og er et mirasolgarn.
leste akkurat på facebook at kari
dsa reiser til mirasolskolen nå i påsken.
se fargekart og les om mirasolprosjektet ved å trykke her.


jeg synes denne raglandfellinga med fletter er fin.
ved å trykke her kan du se hele heftet,
denne modellen heter frost.


må også huske å minne på at det er
strikkekafé
på onsdag.

tudelu :)

2 kommentarer:

Janes hobbykrok sa...

Kjempeflott genser med mange fine detaljer. Fine farger også. Han en fin uke!

Renate sa...

Jeg kommer på strikkekafe i morgen :D Blir min siste tur før jeg flytter tilbake til nordnorge, så den skal virkelig nytes ;)