onsdag 13. april 2011

endelig ny fana


må skynde meg å blogge denne
mens det fortsatt ligger litt snø her og der.
nå går vi våren i møte,
og årets vinter blir historie.



her ser dere en favoritt.
på ungdomsskolen var fanajakka mi en 
god og varm venn.
den var blå og hvit
og veldig mye brukt.
hadde tenkt å blogge et bilde av den,
finner jeg det får jeg blogge det senere;)

det er rart med farger.
jeg går i farger på butikken hele dagen,
nyter og koser meg med det.
plutselig begynner jeg å like farger jeg ikke trodde var meg.
slik er det med brun.
sjokoladebrun.
mmmmm.... den er fin.


oppskriften står i tema 15
modell 27.
dette er et hefte med klassikere fra
sandnes garn.
trykk her så ser du alle modellene i heftet.
denne jakka er strikket i mini alpakka,
deilig og myk.

*  *  *

i kveld har det vært en koselig kveld
med strikkekafé i butikken.
takk for i kveld damer + unge mann;)

*  *  *
ps: jeg etterlyser kunde som strikker sjal til svigermor.
ta kontakt:)

3 kommentarer:

Unknown sa...

Nyyyydelig jakke.

Takk for en koselig kveld ja.

Klem fra Ellen Karin, Kristine og Sondre.

Bente sa...

Så flott den var! Helt nydelig! :)

Inger sa...

Lekker jakke på ei super dame! :)

Ønsker deg og dine en riktig god og forhåpentligvis solrik påske, Grethe! :)

Klem