søndag 30. september 2012

hønsestrikk

 
 
jeg digger hønsestrikk!
bildene over er fra boka
hønsestrikk
av
kirsten hofstætter.
morsomme
og
fargeglade mønster
derfor var gleden stor da
sandnes garn
kom med
mix barn 1209.
du kan se hele heftet her.
modell 20
 har selvfølgelig blitt strikket opp
som modell i butikken.
man blir rett og slett glad av den.
 
jeg skal strikke meg en genser
med hønsestrikk snart,
men......
denne uka har jeg begynt på tre nye strikkeprosjekt
uten å ha fullført noen,
så det spørs om også
jeg
må være litt streng med meg selv!
*liker ikke*
under ser dere bilder av den kule genseren.
 
 



 
kos dere med oktober!
 

2 kommentarer:

Monica sa...

Den boka har jeg, kjøpte den på Drøpping for mange år siden;-)
Mye fint du har strikket, Grethe :))

Anonym sa...

Litt av poenget med hønsestrikk forsvinner vel når sandnes selger oppskriften på det..? Var vel så vidt jeg vet noe kirsten ønsket at skulle være en mulighet for alle, både til å strikke mønster og å bruke restegarn, uten å måtte kjøpe hefte og garn...