torsdag 17. mars 2011

sjalet til Rut


rut kommer stadig innom butikken med
herlige ferdige prosjekter....
.... som dette sjalet.

oppskriften er i eskimo,
men rut har brukt den nye kvaliteten andes.
så deilig!


man tenker kanskje at nå går det mot
vår og varme,
og da trenger man ikke et så tykt sjal.
jeg tenker tvert i mot.
jeg skulle gjerne hatt dette sjalet
å tulle
meg inn i en sen vår eller sommerkveld på verandaen.
det ville vært perfekt.

oppskriften finner du ved å trykke her.
fargekart på eskimo her,
og fargekart for andes her.
ps: husk at andes er 100g. nøster.


tusen takk
for nok en koselig strikkekafé i går kveld.
så mange inspirerende og herlige damer!

bare til informasjon ang. diskusjonen enkelte av oss hadde,
så fikk jeg melding av sidsel som hadde sjekket boka
ringsakmålet,
slik skrives gæ'ærn :)


ha en god kveld!

2 kommentarer:

lise sa...

Så fint - og en god idé til noen nøster Andes jeg har liggende...

Inger sa...

Et herlig sjal - og jeg er helt enig med deg i at sjal har man bruk for hele året :)

Ha en fin lørdag Grethe, kos deg i finværet! :)