onsdag 30. mars 2011

kundekapreren



noen ganger kaprer jeg kunder til
fotoshoots.
denne lille sjarmøren er et eksempel på det.


vi kan vel ikke si at bildene ble av beste kvalitet :),
for her gikk det unna.
jeg og kameraet hang oss på med skiftende hell.
*smil*


en nydelig modell var det,
og oppskriften på lua finner du ved å trykke her.
denne er strikket i baby alpaca silk
fra drops design/garnstudio
og fargekartet finner du her.

da vil jeg takke denne sjarmerende modellen.

oppdatert kl. 19.00:
glemte å skrive at det er hege som har strikket luen.
beklager hege.
*   *   *

vil også takke åse
og de andre koselige damene
som dukket opp
på strikkekafèen på mandag.
(ps: jeg vet at de remabakte kakene ikke var spesielt gode.
smakte på de etter dere var gått.
skal ikke gjenta seg!)

4 kommentarer:

Renate sa...

Åh jeg skulle så ønske jeg hadde kveldsfri på mandager! Men nå ser det ut til at jeg kan komme meg bortover neste gang, og den ene gangen i mai.. Stemmer det at det kun er de to onsdagene igjen nå?! Jeg flytter jo nordover om et par måneder, så må jo få med meg så mange treff jeg kan før jeg drar! :D Skulle du til Bergen?

Elisabeth sa...

Kakene var gode de. Alt er godt til kaffen!

Made by KKann sa...

..full fart i disse bildene ja - en herlig liten kunde!!

SmilKKann

Feeling good by H sa...

Hei!
Takk for hyggelig prat og handel i butikken din på lørdag 2. april.
Skjønte du hadde snakket med gardisten vår senere på kvelden.
Titt gjerne innom min veldig ferske blogg! http://feelinggoodbyh.blogspot.com

Ps. Ser jeg hekler samme teppe som du har i butikken.