mandag 18. januar 2010

Strikkekafé



på lørdag hadde jeg fri.....
egentlig.....
måtte en liten tur innom butikken selvfølgelig,
og det varmer mitt hjerte når folk setter seg i sofaen for å strikke litt.
(jeg vet det er et dårlig mobilbilde,
men jeg bare måtte ta bilde.)

men nå:
*trommevirvel*

første strikkekafé på butikken blir:
mandag 25. januar kl. 19 - 21

Strikkekaféen er ment å være uformell.
vi rett og slett samles,
strikker,
inspirerer og koser oss sammen.

jeg kommer til å prate litt først,
så er det opp til hver enkelt å hygge seg sammen.

denne kvelden er det mulig å kjøpe seg en liten kake.

da håper jeg vi sees.
gleder meg!

velkommen

8 kommentarer:

umulie sa...

Jeg gleder meg!!!!

Aina sa...

Så koselig :-)

Ellen Karin sa...

Kult. Må prøve å booke inn den datoen da. :)

Astrids nr.2 sa...

Så koselig at det blir strikkekafe, men "frøkt'lig" synd det er en mandag da, for da er jeg jo opptatt vettu. Neste blir vel tirsdag, så onsdag osv... ? Uansett - lykke til. Håper det kommer mange!

Anonym sa...

Hva med en stakkar som fortsatt bare kan strikke rette masker da???
Malika...

Lene sa...

å så gøy! Jeg kommer gjerne

lise sa...

Jeg skulle ønske butikken din var her i min by!

Raija sa...

Har stadig kikket innom bloggen din for å få med meg når du starter med strikkekafè. Og så skal samboeren i dugnadsmøte akkurat den kvelden, så nå må jeg vente helt til neste gang ! kan jo ikke akkurat bestille barnevakt bare for at jeg har lyst til å dra på strikkkafè...