søndag 16. mai 2010

Ønsker alle en flott 17. mai


nå var det på tide å vise jakke nr. 2
som jeg har trekt stoffknapper til.
Jakka var salgskupp,
men eieren likte ikke gullknappene.


jeg synes den ble kjempefin.
vottene som matcher er det mange som har heklet i vinter.
oppskriften kan du se her.
de finnes også som fingervanter,
de kan du se her.
de kan også hekles med annet garn i garngruppe a,
har hørt at fabel også fungerte fint til disse.

kanskje det er en julegaveide?
jeg fikk selv slike votter til jul av hege,
heldige meg.
de henger i butikken
og det er ikke kunder som har beundret dem.


ønsker dere alle en
flott 17. mai,
og
vi får krysse fingrene at regnet holder seg borte.

*   *   *

2 kommentarer:

umulie sa...

Takk det samme!

Anonym sa...

En av beundrerne av vottene og garn er innkjøpt til et par. Og tanken om julegaver var der da jeg sto i butikken. Bra det er ei stund til jul ;-) Garn til snurreskjerf til svigermor er også innkjøpt. Fint du har slike ting utstilt i butikken din så en kan få litt ideer.

Jane