søndag 21. oktober 2012

Heia Molde

 
akkurat nå spiller molde mot strømsgodset.
for meg er det akkurat det samme hvem som vinner,
men ikke for min svoger.
han jobber i molde fotballklubb,
og hadde bursdag tidligere i høst.
og hva skal man gi til bursdagsgave?
"hæte labba"
som han kan bruke på treningsfeltet
kan vel ikke være feil.
jeg begynte med godt mot.
strikket skaftet på fot en (1),
og
strikket skaftet på fot to (2).
og så ble det
stopp!
jeg har aldri vært,
og kommer nok heller aldri til å bli,
 den store sokkestrikkeren.
svigermor tok over,
og sokkene ble fine!
håper han bruker de og sliter de.

 
garn: sterk fra du store alpakka (dsa)
garnmengde: 2 * blå og 1 * hvit
pinne: 3 mm.
synes sterk blir perfekt på pinne 3 mm på sokker.
 
jeg rekker dessverre ikke å blogge så mye,
men det betyr jo at det stadig kommer nyheter og tiden er travel.
og det er gøy!
ha ei fin uke!

2 kommentarer:

umulie sa...

Akkurat nå er det uavgjort..... Fine labba! God uke til deg og.

Klem fra umulie

béa & scarlett sa...

elles sont jolie tes chausettes