lørdag 24. mars 2012

påsketips

påsken nærmer seg
og jeg tenkte jeg skulle komme med noen påsketips.

***
drops har samlet alle påskeoppskriftene sine,
sitt eget påskeverksted.
det finner du ved å trykke her.

drops har også påskekalender
der en ny oppskrift blir lagt ut hver dag.
ved å trykke her,
kan du åpne dagens luke.


***

sandnes garn har også samlet sine påskeoppskrifter som er enkeltoppskrifter,
de finner du ved å trykke her.

der finner du blandt annet den populære vinhøna.


ønsker du den deilige
ananas eller pærebrusen til påske,
er det ingen grunn til å vente.
plutselig kan det være tomt.


***

nå er det like før det er frist hos mine leverandører
for å bestille varer.
send meg gjerne mail i helga
hvis du skal ha garn til et stort prosjekt
i påsken.
da er du sikrere på at jeg har garnet.


du finner også mailadresse på min hjemmeside



da ønsker jeg alle en strålende lørdag.

hege og grethe ønsker velkommen.

***

Ingen kommentarer: