tirsdag 20. september 2011

Strikkekafé strikkekafé hu hei!


her kommer endelig datoene for høstens strikkekaféer.
hu hei!

regelen med unntakene er:
siste mandag i måneden og en onsdag ca. midt i måneden.

mandag 26. september
onsdag 19. oktober
mandag 31. oktober
onsdag 16. novenber
mandag 28. november

sted: butikken (der det er hjerterom....*smil*)
klokken: 19 - 21
servering: tja...noe lite å bite i og kaffe/te.

det blir noen tema,
men disse kommer jeg tilbake til etterhvert.

jeg har allerede vært på medlemskveld hos
furnes husflidslag,
noe som var veldig trivelig.

torsdag 6. oktober blir det også strikkekafé hos
sofies stuer
"oppi" brumund kl. 19.



på bildet ser dere søte kaja på en
puff
jeg strikket på sensommeren.
oppskriften er i eskimo,
mens jeg brukte
som er en blanding mellom bomull og acryl.
4 tråder på pinne 15:)
jeg strikket den minste,
oppskriften finner du ved å trykke her.

ha en fortsatt fin uke!

3 kommentarer:

Janne Bakke Groth sa...

Da er det lagt inn i kalenderen!! :) Gleder meg!

wigdis sa...

Så flott at det er strikkekafe igjen, gleder meg.

Mari sa...

Hipp hipp hurra!!!