fredag 20. mai 2011

Kjære vene .......

 ...... som tiden går!
de siste helgene har jeg vært på reise,
og da blir ukene veldig korte.
nå står ei ny helg for dør,
og da skal jeg være hos
(morgrethe)
og hjemme.
herlig!


denne har en tidligere kollega strikket til meg.
den har stått på "to do-listen" min lenge.
men siden tiden og årstidene flyr utrolig fort
og det stadig kommer nye kataloger med nye
"to do-prosjekter",
var det supert at marit kunne strikke den til meg.


jeg er jo ei ullkjerring,
så her på bloggen vil det komme
mange ullprosjekter
selv om gradestokken viser 20 pluss.
dere er herved advart ;)

mønsteret finner du ved å trykke her.


ps(1): drops supersale ut mai.
sjekk kvalitetene ved å trykke her.

ps(2): nå kan du være med
å påvirke hvilke modeller som skal komme i
drops sin høst & vinter-kolleksjon.
gå inn og stem her.


god helg!

3 kommentarer:

anne Marit sa...

så fin den var.

slik har jeg også lyst på

Inger sa...

Så fin den er! Heldige du som har en som strikker til deg og at du har en så flott modell! :)

Ha en fin helg!
Klem

Ellen Karin sa...

For en herlig sak.

Vi kommer innom deg i morgen, Karen, Kristine og jeg. ;)