torsdag 23. desember 2010

Julen er veldig nær....


...og 

jeg er som alltid langt fra mål,
tror jeg:)
familien jobber vel som noen helter nå mens jeg er på jobb.

men ute er det pyntet,
og her er det noen fine saker fra
(morgrethe)
jeg er veldig glad i krasilnikoff,
og på bildet over er både lykta,
jul-skiltet og hjertet fylt med mose fra den leverandøren.


sink-treet som henger utenfor den nye døra vår på kjøkkenet
er også fra krasilnikoff.
vi er heldige vi som bor på innlandet,
her blåser det ikke værre enn at man kan pynte ute.

jeg ser med litt oppgitthet at det plutselig ligger en sag på stolen.
den så jeg ikke da jeg tok bildet i travelheten før jeg dro på jobb i dag.
men men.... irritasjonstankene er dyttet langt bak i hodet
og så blogger jeg bildet likevel.


(morgrethe)
har åpent ca. en halv time til,
og så blir det lutefisk.
kos dere på lillejulaften.
i morgen har jeg åpent fra kl. 10 - 13,
og så er det
jul!

1 kommentar:

Unknown sa...

GOD JUL GRETHE! Er tante på plass? Ønsker hele familien en fredfylt julefeiring, og et strålende nyttår! Klem