mandag 5. april 2010

Påsken over på 1 - 2 - 3


nå ser jeg med tristhet at påsken straks er over.
nå har vi hatt et par dager med gløtt av sol,
og det må utnyttes.
iallefall til å ta bilder;o)

(morgrethe) har aldri vært noen ivrig hekler,
men jeg bestemte meg for at disse eggene skulle jeg greie ved å lese oppskrift!

jeg valgte kun å ha en farge på dem,
litt nybegynner må man få lov å være.

må si jeg ble strålende fornøyd med meg selv,
dette var da ikke vanskelig!
når (morgrethe) greier det,
greier alle det!








oppskriften jeg brukte på eggene finner du her.

under ser dere en søt kurv rut kom med.
rut er ei skikkelig hekle-dame,
hun hekler i et rasende tempo.
tusen takk rut!

oppskriften finner du her.


nyt siste dagen i påsken alle sammen.
jeg har endelig fått ferdig min ene ufo,
så i dag blir det nok en tur med fotoapparatet!

men det er jo deilig i solen.

Ingen kommentarer: