mandag 15. mars 2010

No ha e vårre kjøle dåle te å blogg!

det beklager jeg virkelig.
tiden har som alltid gått i et rasende tempo.

jeg har fått mange nyheter i butikken,
både innen garn og interiør.
så her mangler det egentlig ikke på bloggetema,
det mangler kun på bloggetid.
jeg får vise alle godbitene senere.

i dag har garnstudio/ drops design startet
 påskekalender.
den finner du ved å trykke her.

jeg har tenkt å prøve meg på eggene på bildet over.

spørs om heklenål og garn må bli med meg på syklubb i kveld,
for da kan jeg få litt heklehjelp.
kanskje det er et ørlite håp om at også jeg
skal bli bitt av heklebasillen.
drops har også et påskeverksted,
og her finner du oppskriften til disse eggene.

ha en strålende uke alle sammen,
her i brumunddal er det skikkelig påskevær i dag.

***

1 kommentar:

umulie sa...

Godt å se at du er tilbake på bloggen, selv om jeg regner med du har anna å gjøre også! Jeg må ha flere røde nøster med eskimo jeg, det ble ikke nok denne gangen heller! Regner med å komme innom på onsdag! vi sees!