torsdag 4. februar 2010

Lanseringstilbud!


garnstudio - drops design
lanserer et nytt garn som heter nepal.
det er i garngruppe c
og har en strikkefasthet på 17 * 22 masker på pinne 5mm.
et godt garn med 65% ull / 35% alpaca.
jeg mangler fortsatt 5 farger,
men de som kom var veldig fine.
du kan lese mere om garnet her
garnet koster kun kr. 17 nå i februar.

*** 

i dag kom det også 10 farger i safran.
her mangler jeg mange farger,
men det er en start.
de appelerer til vår synes jeg.
fargekartet til safran kan du se her.

ha en fin avslutning på uka alle sammen!

4 kommentarer:

Made by KKann sa...

Hei hei hei (morgrethe)..så flott butikk blogg!! Knall bra - du er super!! Smil!

Takk og takk for at du har gitt meg - og mange med meg..strikkedilla!! Det er så morro! Pulsvarmerne ble sååå fine!!..sokker er på pinnene nå..i samme garn..så venter sjal!! Smil!!

Ha en finfin lørdag - stikker nok innom deg!!

KlemKKann

wigdis sa...

Vil bare si at du hadde en nydelig butikk med mye fint garn. Du var også veldig hyggelig. Nå gleder jeg meg til neste gang jeg trenger garn.
Det er også helt supert at du har laget en hjemmeside for butikken din.

Ha en fin helg.

Made by KKann sa...

..hei igjen - du kom deg vel endelig hjem i går ettermiddag - etter at vi hadde oppholdt deg til langt etter stengetid! Smil!!

..pinne ti ble altfor stor - har du nr 7..??..smil igjen!

..snakkas - AKvennen

Eva sa...

Skulle ønske butikken din lå her i byen jeg, det hadde vært noe! :) Tenkte å handle litt hos deg alikevel, og lurer på om du har 10 nøster Drops Nepal farge 0501m eco?
Om du har kommer Hege innom og handler :)