søndag 2. september 2012

ttt

hallo på en søndag.
 
i helga har det vært fint vær,
sommerdager i september.
 
da må jeg skynde meg å blogge denne fine toppen fra
sandnes garn
som jeg begynte på i fjor sommer
og som ble ferdig denne sommeren.
 
da jeg begynte å blogge i 2007
så var vi en gjeng som var medlemmer i
ttt-klubben.
 
ting tar tid-klubben.
der passet jeg veldig godt!
 
dere som følger (morgrethe) på facebook,
har kanskje fått med dere at den ble påbegynt på
øyloffing i fjor,
og avsluttet i lofoten i år.
 
 
her er thea i genseren min.
jeg liker den kjempegodt,
var morsom å strikke også.
 
 
hefte: mandarin dame 1106
du ser hele heftet ved å trykke her.
 
garn: dobbel mandarin petit.
 

nå er det straks ei ny uke.
ønsker alle ei riktig flott uke!
 


4 kommentarer:

Lene sa...

Nydelig genser og inspirerende blogg! Legger meg til som følger her :)

Jane sa...

Kjempefin Grethe. Denne bare MÅ jeg ha, og siden jeg i går gikk tom for garn til Oliven min, og ikke får tak i før til helga, må det da være derfor jeg så denne nettopp i dag :)

béa & scarlett sa...

il est tres jolie ce pull

Anonym sa...

Nydelig genser på ei kjempesøt jente! Så flink du er som strikker, selv har jeg ti tommeltotter.. :-D
Takk for titten. :-)