fredag 24. februar 2012

BOMBE!!!


se den kule strikkevesken min.
er fornøyd med den.
det er jo ikke ei strikkeveske egentlig,
men ei kul stoffveske fra
blafre design.
at den inneholder strikketøy hos meg,
er vel ikke noen
bombe.
den inneholder ikke den fine hunden,
dennis er bare med på bildet fordi han er så fin.



i det siste har jeg strikket på ei guttejakke i duo
fra sandnes garn.
duo var et veldig godt garn å strikke med.
nå skal det festes tråder
og
strikkes på kanter,
og vips så er den ferdig....... en gang;)
det er bombesikkert!


på butikken har vi fått et nydelig garn fra
bc garn:
semilla fino.
lett og deilig,
100% organic wool.
har begynt på en stripete genser i fire farger.
at jeg strikker meg en stripete genser er ikke noen bombe,
jeg elsker striper.


det er jo heller ikke noen
bombe
at jeg har mange prosjekter på gang,
som denne nydelige genseren i sirri.
jeg strikker litt på den også nå og da,
og vips så blir den ferdig den også....... en gang;)

god helg!

1 kommentar:

Kaja sa...

SÅ søt (strikke)veske! Kanskje det er på tide at jeg oppgraderer min gamle...ellers så har man vel alltids bruk for to...?
Ha en strålende helg!

Kaja