fredag 2. september 2011

En liten unnskylding......

.... for at bloggen har hatt pause.
men jeg har flakset rundt i det siste.


har vært hjemme på nordmøre en tur,
i vakkert vær og i vakker natur.
her fra kirka/gravstedet på tustna.
tustna,
en perle på nordmøre:)


under dala mart'n var
(morgrethe)
med på moteshow.
flere av disse herlighetene har jeg blogget før,
det som ikke har vært blogget blir blogget snart.....
tror jeg;)
kaja og heidi,
to flotte modeller.


jeg har også spurtet på gave og interiørmessen.
jøss tenkte jeg da jeg så bildet i midten
snella og petronella's stand,
der var det noen som hadde gjort akkurat som meg.
i neste sekund forstod jeg at bildet
faktisk var fra bloggen min;)
bare se her.
natascha, selveste gründeren, poserer så fint.


<3 jeg har vært i london og kosa med robbie <3


og denne uka var jeg på en hyggelig syklubb-kveld med jentene.
da er det skravling, tente lys og håndarbeide.


men nå, skal jeg roe meg.
og da vil nok bloggen bli oppdatert igjen.

kommer du innom butikken
så vil du finne utgåtte farger
i diverse kvaliteter til 50%.

ønsker alle ei riktig
god helg!






2 kommentarer:

Inger sa...

Ser ut som du har hatt det travelt, men veldig koselig! Håper du får en super dag i dag som du har bursdag. Grattis!!! Stor klem

Ragnhild sa...

Næmmen, hva sier gubben til dette daaaa? Kan nok ikke slippe deg av syne ett sekund en gang ;)