fredag 23. juli 2010

Roser til helga:)


bente har strikket/heklet denne superfine blomsterputa.
oppskriften hun har tatt utgangspunkt i
stod i et ukeblad.
jeg noterte nummeret på bladet,
men tro ikke at jeg finner det akkurat nå.
er noen interesert,
så kan jeg lett finne det ut ved å spørre bente...... etter ferien:)

bente brukte muskat,
og som dere vet så er det tilbud på den en uke til.
muskat koster kun kr. 17.50 nå i juli,
og fargekartet finner du ved å trykke her.


god helg!

(oppdatering: oppskriften stod i allers nr. 17 :))

3 kommentarer:

wigdis sa...

Lekker pute

Astrids nr.2 sa...

Lekkert! Må nok øve meg litt mer før jeg starter med så mange roser... Ferdig med babyteppe også (se blogg). Fortsatt god sommer!

tintin sa...

Den puta var lekker!
Men så flott butikk du har! Ble fristet ved å se bilder på bloggen din. Måtte bare ta omveien da jeg skulle kjøre Lisjepiå til Gjøvik i midten av juli. Kommer absolutt til å gjenta besøket, og regner med jeg skal få lurt med noen på turen. Ble superglad da jeg så du hadde trådsnelle-hengern fra Krasilnikoff, så den også fikk bli med hjem ;)