onsdag 9. juni 2010

Karisma = Classic Alpaca


Siden jeg sitter med tykke og varme sokker ........
*strikket av hege..... TAKK    hege <3 * 
......... og strikkejakke,
tenkte jeg at jeg like godt kunne blogge genseren min.

oppskriften er i karisma,
mens jeg har valgt å bruke classic alpaca.

genseren har rundfelling,
og flettene er enkle og morsomme.
trenger ingen hjelpepinne til denne.
ønsker du å se nærmere på genseren,
så henger den foreløpig i butikken.

oppskriften finner du ved å trykke her.


lørdag er det verdens strikkedag.
world wide knit in public day.
jeg skal med syklubben  til london i helga,
og selvfølgelig skal jeg ta med meg strikketøy.

ta gjerne med håndarbeidet og sett deg i sofaen på lørdag.
anne bente setter nok på en kopp kaffe eller te.
skinner solen,
kan jo den turkise benken utenfor butikken friste;)

til slutt må jeg minne deg på:
husk å skrive kommentar på jubileumsinnlegget. :)))

*    *    *

Ingen kommentarer: