lørdag 20. februar 2010

Jeg lurer bare på......

...... om dere husker strikkekafèen på mandag?
jeg er litt spent på hvor mange som tar turen
siden det er vinterferie.
koselig skal vi ha det uansett hvor mange vi blir.
skriv gjerne en kommentar hvis du kommer,
helt uforpliktende.
gleder meg veldig!



over ser dere at jeg har fått inn masse bomullsgarn.
i safran har jeg fått inn alle farger,
mens i muskat mangler jeg noen få.
innen neste helg er alle farger på plass der også.
blitz-bildene rettferdiggjør ikke fargene,
de er mange og fine.

du kan se fargekartet for safran her,
og muskat her.

kos dere i helga,
og nyt ferien.... dere som har det;o) 

4 kommentarer:

Ellen Karin sa...

Jeg husker absolutt strikkekafeén, og har store planer om å komme. Mulig jeg får med meg et par venninner også. :)

Inntil vi ses - ha ei riktig god helg.

Lene sa...

Hei!
Jeg kommer!
God helg!

wigdis sa...

Tror ikke jeg rekker det. Skal til Kongsvinger. Jeg kommer ihvertfall neste gang.

Raija sa...

Jeg var der ikke første gang, men kommer i kveld :)